onsdag 19. februar 2020

Stille og rolig dag

Fikk besøk i går av ei venninne og hennes datter + min stedatter kom ut en tur.
Det var en utrolig kjekk kveld.
Fytti for en energi hu på 5 år hadde. Så deilig at hu fant frem lekene vi har og lekte så fint. Jeg fikk og lov til å bli med å leke med små ponnier, Ole Brum , Barbie, Sminkedukke osv.
Så kjekt og jeg storkoste meg 😍
Venninna mi hadde med seg en oriflame katalog som jeg kunne kikke i. Å gu så mye som frister. Satt meg ned senere på kvelden og bestilte litt forskjellig, håndkrem, hårkurer, deodorant, dusjsåpe.
Gleder meg virkelig til den eska med varer kommer.

Stedatter hadde med seg maling og pensler. Bursdagspresang ifra hun og mannen. Wow nå kan jeg sette meg ned en dag å male.
Fikk og maling til å male en pidestall, men først må vi inn å bytte den i en ny. Den vi har er skjev og ser ut som den skal kolapse hvert øyeblikk.

Litt frem og tilbake her...det eksisterer aldri en rød tråd i mine innlegg. Jeg hopper frem og tilbake uten å ha en fin flyt 😂

Igjen har jeg blitt hektet på Hay Day, spiller og koser meg med oppgavene som skal utføres.
Produserer melk,ost, osv..

Ingen kommentarer: