tirsdag 4. februar 2020

Energi

Åh...endelig en dag full av energi.
Sov til 11.30 og måtte dobbelsjekke klokka for å se om jeg hadde sovet så lenge.
Wooow det føltes rett og slett deilig.
Tviler på at jeg sover så lenge i morgen. Kan ikke bli en rutine i hverdagen å ligge så lenge,
.
For en energi og glød jeg har hatt i hele dag. Nå kan jeg nok påstå at de fleste hybelkaninene er borte og alle overflater er vasket. Lukter grønnsåpe lang vei.
Gubben kom og hjem til ferdig middag...sist det hendte må ha vært i begynnelsen av 2014.
Etter at jeg fikk bipolarlidelse så er det mange sofadager. Føttene godt krøllet oppi og dagen passerer uten at jeg har fått den med meg.
Nå håper jeg at denne dagen skal vare.
FANTASTISK DAG 😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁

1 kommentar:

tf-melby sa...

Fantastisk hærlig å lese om din energirike og flotte dag. Klem