lørdag 15. februar 2020

Stress med shopping

Det er så deilig å være hjemme igjen. Sove i sin egen seng og rusle i pyamasen så lenge jeg vil.
Føler meg litt lat som ikke har pakket skikkelig ut. En del av tingene ligger fortsatt i poser og er plassert på hobbyrommet. Der blir de til jeg orker å ta fatt på å plassere ting og tang. Skittenklærne er heldigvis ikke lagret vekk, de er vasket og ligger halvslengt inn i skapet. Jeg er nok ikke den som har best orden i klesskapet, det minner om totalt kaos.
Dagen etter at jeg kom hjem kom den største utfordringen : shopping 😓
Hadde med meg min bedre halvdel til å hjelpe meg. Totalt misslykket, sur og stresset kone som igrunnen var på vei ut kort tid etter at vi var kommet.
Var innom Vita og obs + et parfymeri jeg ikke husker navnet på.
Vita gikk fint, fikk kjøpt fuktighetskrem og farge til å farge vipper å bryn med,  Obs butikken ble en katastrofe. Heldigvis fikk jeg slengt litt oppi handlevogna før vi stakk ut. Resten fikk gubben handlet i dag på den lokale matbutikken.
Uheldigvis så skulle gubben til kvadrat og jeg ble med dit. Møkke sur, hevet stemmen til han midt i en korridor så folk kikket. Sa ikke et ord på vei hjem.
Kvelden var bedre, fikk farget håret og vipper å bryn.
Deilig å føle seg litt mer fresh på toppen. Etterveksten er stor og hårfargen som var veldig rødbrun har gitt meg noen cm med rødt hår, men akkurat nå bryr jeg meg ikke. Det er bedre enn det var 😁
Morgendagen blir rolig, kalkun til middag og litt støvtørking.
Se mye på tv og nyte dagen i sofaen ❤️ Akkurat som i kveld. For en deilig kveld med gubben ved siden av meg og melodi grand prix på tv

Ingen kommentarer: