lørdag 8. februar 2020

Føler meg heldig

Våknet opp idag og kjente at formen var mye bedre enn de to siste dagene.
Føltes deilig siden det er våres 20 års bryllupsdag og min bursdag. Jeg har fått så mange gratulasjoner at det varmer en gammel kropp.
Naboen kom innom med et smil, klem og ei flaske champagne ❤️
Foreldrene mine som er på ferie sendte melding å gratulerte oss med dagene.
Gleder meg til å få de hjem i morgen kveld.
Kvelden ble feiret med et vennepar.
Sammen koste vi oss med skalldyr, reker, krabbe og kreps.
Jeg droppet kveldsmedisinene og koste meg med cider og vin. Skålte og klemte gubbe og vennepar.
Fikk og et nydelig smykke med øredobber.
Håper virkelig at formen er like fin i morgen.
Ser for meg at jeg sover litt lenge og går i gang med siste ryddingen før vi reiser til flyplassen å henter hjem turistene.




Ingen kommentarer: