lørdag 12. mars 2011

Skatten 2011..øøh best å være forbredt

Kjære Jæren Dps.

Jeg vil herved reservere et rom hos dere.
Er litt usikker på når jeg vil ankomme, men det blir i slutten av mars.
Det kommer litt ann på når jeg vil få mitt skatteoppgjør i posten.
Jeg ønsker et rom med gummivegger da jeg nok vil ha et stort behov for å dunke hode i veggen i fortvilelse.
Pga et sjokkerende skatteoppgjør vil jeg nok ha behov for flere brett med beroligende piller og sterke sovepiller.
Trenger ikke havutsikt, men timevis med terapi-timer og en vinner kupong i lotto.
Det er nok ventet at jeg vil få en baksmell som virkelig plinger så jeg vil og forhåndsbestille en seng med stropper.
Ønsker ingen frokost da jeg nok ikke vil ha apetitt på noen dager og vil nok bare sitte å stirre fortvilet i veggen ( som er polstret med gummimatter).
Jeg ønsker heller ikke å høre glade sanger i korridoren eller ord som : tilbake på skatten, tilgode på skatten, rik, pengesterk, lenge leve skatten 2011, sydentur, shopping...osv

Rekner med at det vil bli holdt en kveldsbønn med oppmuntrende ord .

Ser dere i slutten av måneden.


Jeg har plassert min blogg i Stavangernorske bloggkart!Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.BlogglistenFollow my blog with bloglovin

1 kommentar:

Anonym sa...

såpass ja...krysser fingrene for at du får igjen da,for det ville jo ha vært usigelig kjedelig om du måtte innta dette rommet...men det er nå min mening da...

masse oppmuntrende klemmer <3