tirsdag 8. juni 2010

Kjærlighets dikt anno 2010 ..lol

Enn blir helt oppgitt,
Har forsøkt å ringe flere hoteller i dag for å bestille hotellrom til neste helg, men ikke et eneste rom er å spore opp.
Hun ene på Rica kunne fortelle at det skulle være så mye festivaler den helga og at det var derfor hotellene var fullbooket.
Og jeg som hadde gledet meg til å komme meg litt vekk
Besøke May igjen, danse på Karl Johan og spise på Fridays.
Dessverre så gikk det ikke denne gangen, men gjett om jeg skal til Oslo i sommerferien.
Da kan ingenting stoppe meg.
Skal finne en helg nå og bestille hotell i forveien.
Men gubben har fått fri og jeg har lyst til å finne på noe… så jeg må tenke ut noe vi kan finne på. Kanskje en tur til Danmark? Tyskland? Ikke helt det samme som Oslo da, men når hotellene er fulle så er det ikke noe å gjøre med det.
Jeg sa til May at jeg ikke ville ligge på Gardemoen..var ledig der, men det er over 4 mil ifra Oslo..må styre med flytoget og buss for å komme seg frem og tilbake. Neppe at det skjer..

Søte A, som sendte meg et kjærlighetsdikt ifra bibelen.
Som jeg publiserte på bloggen min for noen dager siden.Sikkert skrevet i år 0, mye er forandret så for å gjengjelde min kjærlighet så ble jeg nesten nødt for å gi henne et dikt anno 2010:

Oh fagre kvinne, med hud som den reneste botx behandlingen.
Dine lepper er så fyldige som to koala innsprøytninger..røde som roser
Ditt hår er så vakkert, skinner som den blankeste ipod.
Tennene dine er som en perlerad med memorysticks.
Ah, du dufter som en kvinne.
Du trollbinder oss med den rene co2 duften din.
Din reaksjon er like rask som lyden av en Sony Ericson Aino.
Din gange er så elegant når du er iført lekre Chanel sandaler
Kom til meg min brud iført den flotteste Christian Dior kjole.
Kvinne legg deg på en økologisk eng og la deg trollbinde av de vakre tonene til Celine Dion


Jeg har plassert min blogg i Stavangernorske bloggkart!Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.BlogglistenFollow my blog with bloglovin

1 kommentar:

Laila sa...

så utrolig kjipt når man planlegger,og så dukker det opp noe som måå ødelegge!!!! men håper du får til litt senere da :)

håper du har hatt en fin dag snuppis :)

klem