onsdag 1. februar 2012

Trist

Min dag i så langt i bilder.
Glad og fornøyd inn til legen.
Smell i tryne av blodprøve resultatene som var dårlige og en henvisning til sykehuset blir sendt for at jeg skal komme inn til nok en utredning.
Oh happy day liksom....tuslet hjem og la meg og sov i 5 timer..
Alle krefter forsvant med blodprøveresultatet..
Det var stikk motsatt av hva jeg hadde trodd de skulle være.









Jeg har plassert min blogg i Stavangernorske bloggkart!Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.BlogglistenFollow my blog with bloglovin

2 kommentarer:

Alveperle sa...

Uff, hater slike dager. Alt er tilsynelatende supert og så kommer karma og bare "bitch-slapper" deg skikkelig heftig... Nåja, takk Gud for at ingen dager er like :)
God bedring:)

Anonym sa...

Gawd...hang in there, go kick the bloodresaults in tha arse!

<3