onsdag 3. desember 2014

Hjemme

Det føles helt utrolig å endelig få være hjemme i sin egen stue...sove i sin egen seng osv..
Etter over 7 uker som innlagt har jeg lært å sette pris på de små tingene i livet.
Jeg har fått både epikrisen og deler av journalen i fra mitt opphold på dps`en, og jeg må si at det er sterk lesing. Det er så mange tanker og følelser i hode mitt akkurat nå at jeg sliter med å få ut de rette ordene. Det som jeg er veldig glad for er ting som står i journalen som pleierene har observert og notert. Det er ting som jeg har sittet å fortalt i mange år til fastlegen og psykologer på poliklinikken og har mange ganger følt at jeg sitter å overdriver. Enkelte ting er såpass at jeg kan nesten ikke forstå det selv at det er mulig, og nå står det skrevet ned av andre som har observert ting.
Så deiligt å bli sett, trodd og hjulpet




Blogglisten Follow my blog with bloglovin

Ingen kommentarer: