fredag 12. juni 2020

Helg

Så fort ting kan snu. Ifra en morgen med mye latter og besøk til en kveld der alt plutselig er stikk motsatt. Magen kniper seg i sammen og jeg kan nesten ikke puste. Det er helg og ikke sånn jeg vil at den skal være. Nå skal jeg ikke bare klage. Jeg har fått gjort litt håndarbeid og kost meg. Snill nabo som kommer med ferdig presset papir i alle slags varianter.
Prøvd meg på å lage roser av papir....ble misslykket så den karieren gir jeg opp. 3D papir gav mersmak, må bare finne en nettside/butikk som selger flere ark enn de 4 jeg har funnet.
Nå er det sofaen resten av kvelden. Håper tårene renser hode sånn at jeg kan få en fin morgendag og søndag i sammen med han jeg elsker over alt på denne jord ❤️
Ballonger som ble hengt opp da naboen hadde bursdag 🎈🎂🎉🍾


Ingen kommentarer: