onsdag 1. oktober 2008

opp og ned

Humøret svinger utrolig.
I det ene øyeblikket kan jeg være på topp,mens i neste på bunn.
Hater å være på bunn.
Tøfft å være på bunn.
Heldigvis er det bare en vei det kan gå når enn er helt på bunnen og det er opp .
Er inne i en litt urolig periode nå...klarer nesten ikke å sitte stille.
Har ryddet og styrt på hjemme..sprunget litt på jobb og,men det har sine begrensninger siden jeg er der for å jobbe og ikke for å fly rundt.

Hadde møte med min sjef idag.
Helt vanlig oppfølging som er pga sykemeldingen..og for en gangs skyld så grudde jeg meg ikke.
Klarte å spør om den tingen som har plaget meg lenge..hurra hurra jeg er så stolt av meg selv :-)
Selvfølgelig så var det ikke noe å bekymre seg for, to situasjoner som var helt forskjellige.
1 mars er det internasjonal selvskadingsdag..og da er jeg i Oslo for å markere dagen.
Skal gå hele dagen med oransj (orange,oransje øh?) sløyfe som er symbolet for selvskading.
Heldigvis er ikke det mitt største problem, selv om det virkelig klør i fingrene etter å gjøre noe som jeg virkelig ikke burde gjør,,men jeg skal bite tennene i sammen..staheten min skal få seire der.
Har fått utvidet sykemeldingen til en ny mnd med 50 prosent.Er godt å ikke jobbe fullt når formen ikke er på topp,men savnet virkelig å kunne være helt normal igjen.
Gleder meg til den dagen jeg er tilbake for fullt.
Tar et skritt om dagen..to frem og et tilbake
En dag er jeg fremme :-)

Ingen kommentarer: