lørdag 22. november 2008

lenge siden...

Nå er det lenge siden jeg har blogget...og hva skal jeg skrive mon tro.
La meg starte med å si at livet suger noe så utrolig. Skal ikke banne alt for mye her..
Plutselig så blir jeg kastet ut ;-)
Har fått meg en ny hobby på jobben.. hver gang jeg ikke er fornøyd så tar jeg frem en binders og bruker enden på den på å lage lange røde striper nedover armen..noen ganger blør det,andre ganger ikke----bare smerten kommer så er jeg fornøyd i mitt lille forskrudde hode.
Skulle vært på samtale på onsdag,men motet sviktet så jeg meldt avbud..ikke helt det smarteste enn kan gjøre,men pytt pytt.
Mistet morfar på torsdag..
Var vitne til at onkel gikk løs på søskenbarnet mitt med knyttnevene..ikke fullt så gøy.
thats all for now...kommer ikke på så veldig mye.
Er blitt mye roligere,men samtidig utrolig flink til å skjule alt som plager meg.
Et påklistret smil

Ingen kommentarer: