onsdag 10. oktober 2012

bornprettystore.com

Oh happy day... Har handlet noen ganger ifra bornprettystore.com og alltid vært fornøyd med det jeg har fått til nå. Plutselig fikk jeg en mail ifra en av de som jobber der og spørsmål om jeg hadde lyst å prøve et neglelakk sett. Gjett om jeg hadde lyst... i går kom pakken og jeg har dillet og dallet med neglene. Strålende fornøyd og skal selvfølgelig legge ut noen bilder. Det aller beste var jo at jeg fikk en kode som alle som handler kan bruke og få 5 prosent avslag på alt de kjøper. Så viss noen føler for å handle noe på bornprettystore.com så er det bare å bruke koden : MO5X61 Er jo greit med litt avslag nå før jul, og hva er vel bedre enn billige varer :-) . . .


Want to buy makeup etc on bornprettystore.com? I just received a discount code that my friends can use and get 5% off on everything they buy. Use code MO5X61 Jeg har plassert min blogg i Stavangernorske bloggkart! Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat. Blogglisten Follow my blog with bloglovin

Ingen kommentarer: