mandag 15. oktober 2012

Bornprettystore.com




Oh så heldig jeg følte meg da pakken ifra bornprettystore.com kom
3 lekkre neglelakker og klistermerker til å bare slå seg løs med.
Fikk med to strimler med klister som ikke er med på bilde ...men de brukes til å merke av på neglene hvor enn vil ha den hvite stripa viss en er litt ustø på hendene.
Kan virkelig anbefale dette settet videre...selv om tørketiden kanskje ikke var den korteste..
Koden min kan fortsatt brukes :

MO5X61

Have fun :-)








Jeg har plassert min blogg i Stavangernorske bloggkart! Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat. Blogglisten Follow my blog with bloglovin

1 kommentar:

Nina`s hverdagsliv sa...

Innom med en klem og synes de negle lakkene var så nydelig farge på :) Ha en fin fin lørdagskveld :) Klemmer fra Nina :)