lørdag 30. august 2008

det føles så deiligt

ÅÅÅÅÅÅÅ nå er livet bare så skjønt.
Føler at depresjonen er på vei bort ifra meg.
Hurra..
Sitter i campingvogna nå og bare nyter livet.
Tenk å ha den tanken..lenge siden sist jeg har kost meg så.
Det er takket være gode venner og familie som støtter meg.
Pratet med ei som har gått på samme medisinene som meg, hun stirret sjokkert da jeg sa navnet på medisinen jeg brukte.
Det var den hun hadde lagt på seg rundt 30 kg av. Wow tenkte jeg.
Har rundt 30 kg for mye allerede og er ikke så særlig lysten på 30 til.
Men bivirkningene er forskjellige så jeg må ikke ta sorgene på forskudd der,selv om det plager meg og tanken henger i bakhode på meg nå.
Jeg nyter ferien nå og tenker ikke på slanking,men når ferien er over....da skal jeg bli flink igjen,
Er fast bestemt på å sulte meg litt om et par uker.
Har ikke vondt av det en plass.
Jeg får bare nyte nuet som de så fint sier..og kose meg med min kjære.
Har fått besøk av en katt og en veps i campingvogna.Satser på at katten blir og at vepsen stikker.
Livet er bare skjønt og jeg nyter det så lenge det varer :-)

Ingen kommentarer: