mandag 1. september 2008

tankene

Så er det natt igjen...klokka er 01.39 og jeg sitter her lys våken.
Nekter å ta medisinene mine.
Vil ikke ta de...og staffen er at jeg ikke får sove.
Kanskje jeg skulle tatt sovemedisinen i kveld.
Tankene sirkulerer inni hodet.Kan få hodepine av mindre.
Så mange skumle tanker på den lille plassen.
Har laget av avtale med ei om å holde meg unna all selvskading frem til 4 september 2008.
Må skrive årstallet så jeg ikke lurer meg unna senere med å si at det kanskje kunne være 2007.
Nei nei nei og atter nei..jeg skal holde meg unna all skading.
Har så lyst til å finne noe skarpt og bare rispe litt.
Lage et lite kutt..bare et bitte bitte lite merke.
Bare sånn at jeg får litt smerte på utsiden og glemmer den innvendige smerten.
Er jeg en stor egoist som bare tenker på meg selv og fokuserer på mine egne problemer?
Hvem vet...og hvem kan svare.
Sinnet mitt sier jaaaa..nei det sier ikke jaaa..Det hyler jaaa til meg så det verker i hodet.
Så er jeg en egoist som kun er fokusert på mine egne problemer og ikke bryr meg om andre.
Huff..vil noen lese dette som en egoist skriver mon tro.
Jeg som fikk ng og ng+ på mine norsk stiler på skolen.
Er ikke flink til å skrive..masse skrivefeil og masse rot på arket.
I am a looser
Det merkelige er at jeg faktisk er i godt humør for tiden.
Er det stille før stormen?
Tviler jeg på...men lysten er der og tankene vil alltid være der.
Hvorfor lar jeg gammel bagasje plage meg så mange år etterpå?
Si det..
Jeg har ikke svarene og løsningen på alt.
Noen ting er bare litt verre å glemme enn andre.
Seksuelt missbruk..skulle ropt det ut der og da,men valgte å tie å holde det inni meg i mange mange år før jeg endelig turde å si det til noen...si at jeg var et offer for det.
Bank..tja hver og en som har fått bank kan vel ikke si i ettertid at det var behagelig.,
En eks som slo i hel kattungene fremfor tryne på meg selv om jeg ba om å få slippe.
Oh di pyse kan mange si...nei igrunnen ikke.
Jeg er ingen pyse,mye jeg er tøff på,men er og bløt i hjerte.
Liker en klem fremfor et slag
Liker et kyss fremfor et spark
Liker en omfavnelse fremfor et kvelertak
Mye jeg liker og mye jeg ikke liker.
Livet skal ikke være lett...men jeg skulle så gjerne ønske at det var litt lettere.
Humøret mitt er sikkert på bånn for jeg har en legetime i morgen tidlig.
Da er jeg ikke til å ha med å gjøre,men jeg innrømmer det selv.
Jeg synes legen min er skummel til tider. Det gjør nok at jeg ikke er så glad i å gå til legen
Magen knytter seg bare ved tanken.
Huff nå er jeg glad at jeg har lovet henne å ikke skade meg.
Ellers hadde det virkelig gått ille .
Sender henne en klem og håper at hun får den i drømmen sin.
Vet at hun sover pga medisinene sine.
Hva skulle jeg ha gjort uten henne..hvor hadde jeg vært.
Hvorfor legger jeg mine problemer over på henne.
Så urettferdig..
Alle tankene jeg har i natt.
Surrer surrer og surrer rund i hodet mitt og slipper ikke tak
For et teit blogger inlegg dette blir.
Men jeg legger det ut..så får skrivefeilene være der.
En dag håper jeg å kunne lene meg godt tilbake og bare lese om hvordan jeg har vært.
Den dagen jeg er fri
Fri for angst
Fri for depresjon
Fri for selvskading
Fri for alle selvmordstankene.
Planlegger å dø hver dag.
Har en plan og vet akkurat hvordan jeg skulle ha gjort det.
Akkurat i dag så klarer jeg å se at det ikke er den beste utveien.
Så jeg kjemper...litt til..og enda litt til..litt til..og litt til
kjemper mot de negative tankene

Ingen kommentarer: