torsdag 6. januar 2011

Edderkopp

En stund følte jeg meg som en edderkopp.
Var akkurat som jeg laget mitt eget nett av den fineste silketråden og hevet hode og så at på toppen var det lys.
Planer og drømmer kom om en bedre hverdag.
Helt til legen sa at mitt ønske ikke lot seg oppfylle.
Sakte men sikkert begynte nettet å rakne...forsvant sakte men sikkert.
Til slutt var jeg igjen på bar bakke uten håp.

"Min drøm er å sovne stille og rolig inn så fort som mulig".
Det var en av tingene jeg fikk sagt til legen idag.
Igrunnen så skjønner jeg ikke hvorfor jeg gikk til timen.
Det beste hadde nok vært å avbestillt den.
"Du må ta kontakt med fastlegen din i dag å få orden på jern og blodprosenten din" fikk han sagt på slutten av timen, til tross for at jeg hadde sagt at jeg mer eller mindre har gitt opp.
Jeg ønsker ikke mer behandling..vil tilbake til livet mitt igjen og skal finne meg en boks der jeg putter blodprosent, bipolare, jernanemi oppi og låser boksen og kaster nøkkelen.
Kanskje det da blir fred..
Jeg har såpass panikk for sprøyter at det å dukke opp frivillig flere ganger på legekontoret for å få sprøyter i ræva.. ja det kommer aldri til å skje.
Jeg begynner på jobb på mandag og det blir starten på mitt nye jeg


Jeg har plassert min blogg i Stavangernorske bloggkart!Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.BlogglistenFollow my blog with bloglovin

1 kommentar:

Anonym sa...

Jeg har 2 bein tilgjengelig om du trenger hjelp til å sparke høl i bipolaren. Jeg sparker gjerne sammen med deg. Og jeg kan sparke hardt. Just let me know.

Håper du snart får lysere dager frøken :)

klemmer