fredag 28. januar 2011

Pause

Det er hva jeg trenger nå..
En pause.
Kun pause i fra legetimer.
Etter noen år hos diverse leger kjenner jeg at jeg er rimelig metta på ting og tang nå.
Formen har holdt seg stabil en stund og jeg har diskutert saken med gubben som sier seg enig i at det kan være greit med å ta en pause og lene seg tilbake å la tingene få roe seg litt.
Springe til lege alt fra 1-3 ganger i uken er et styr til tider.
Heldigvis har det vært mindre legetimer den siste tiden, men jeg ønsker en stund nå uten videre oppfølging.
Både jeg og gubben vet hvor vi skal ringe om det skulle bli en krise så det er en trygghet vi har.
Lover å bli flinkere å blogge ..fortelle hvordan det går fremover uten legehjelp :-)

Leste at up skulle ha kontroller på fjæsboka..lol holdt på å flire meg i hel av overskifta.
For det første så tenkte jeg på hvordan i all verden de skal få til det.
Og fjææææææsboka er ikke noe jeg skriver..men bruker fjesboka.
Godt at det ikke bare er meg som har kallenavn på facebook..har hørt mange navn men fjæsboka må nok være ganske så nordnorsk

Jeg har plassert min blogg i Stavangernorske bloggkart!Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.BlogglistenFollow my blog with bloglovin

1 kommentar:

Anonym sa...

Bout time you updated frøken....

skjønner du er lei ja...og så lenge du vet hvor du kan henvende deg om det skulle skje noe så er det jo greit...
Håper du får en finfin helg :)

klem