søndag 24. april 2011

Endelig hjemme

Hjemme ifra campingtur og enn kan virkelig undre seg over hvor dagene har blitt av. Tiden har virkelig flydd avgårde.
Vi har vært ute hele dagene, snekkret litt på den nye hytta, vært sosiale med de andre på campingplassen og trukket oss tilbake på kvelden for å glo litt på tv.
Det har vært et nydelig vær ifra vi reiste inn på campingplassen og til vi dro.
Litt nye fregner er å skimte i ansiktet og 1001 atsjoooo etter at pollen sesongen er i full gang.
Selvfølgelig starter jeg pollensesongen uten medisiner...takket være en kjekk nabo som hadde noen piller ekstra kunne jeg også være ute.
40 års bryllups dag ble feiret av et av parene på campingplassen.
Kake og is ble servert og på natten hadde vi vært ute å hengt opp masse ballonger.
Nå er det full fart med utvask av bil og et tonn med klær må bæres inn og vaskes før enn igjen må vende nesen mot jobb på tirsdag.

Jeg har plassert min blogg i Stavangernorske bloggkart!Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.BlogglistenFollow my blog with bloglovin

1 kommentar:

Laila sa...

høres ut som du har kosa deg i påska da,og det er jo supert :D

klem