mandag 25. april 2011

Pollen og siste fridag

1 sau, 2 sau, 14 sauer, 109 sauer, 1390 sauer....
Typisk første natten hjemme etter noen dager i campingvogna.
Madrassen er forskjellig, ja hele senga i campingvogna er mye bedre enn den hjemme og det blir igjen problem å få sove første natten.
Telle sauer, spille litt spill på dataen, kikke ut vinduet i håp om at noe spennendes skjer utenfor klokkan 3 om natten.
Nada...stille og roligt.
Kun jeg som er våken og snufser og nyser og klør i øynene.
For det er nå oppdaget at pollenmedisinen ligger igjen i campingvogna.
Iiiiik og jeg som virkelig trenger den.
Godt at vi har løveapoteket i Stavanger som er åpent på helligdager.
Tror nok at et par bensinstasjoner og kan ha noe mot pollen.
Ser at stadig flere får små skap med medisiner i.. er virkelig glad for en smart person kom på at det kunne gå ann å selge litt medisiner på butikker og på bensinstasjoner.

Siste fridagen før arbeidsdagene setter i gang vil bli tilbringet hjemme. Har et tonn med klær som må vaskes og det er desverre ingen som tar den ifra meg.
Skal og en liten tur til plantasjen for å se om de har fått inn noe fint, men rekner med at det er ganske så tomt i hyllene nå etter at folk har hamstret planter i påskeferien.
Leste i en avis at det hadde vært rekord handel på plantesenterene denne påsken.
Deiligt å kunne reise inn på en fridag å handle litt planter, men må si at jeg virkelig synes synd på de som må jobbe.



Jeg har plassert min blogg i Stavangernorske bloggkart!Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.BlogglistenFollow my blog with bloglovin

1 kommentar:

Laila sa...

fant du noe spennende da?
Savner påska allerede jeg...sukk...