torsdag 9. august 2012

Alt for stor fantasi

I løpet av sommeren blir det mye prating.
Både med venner, familie og naboer.
Flere ganger får jeg meg til å si ting jeg ikke burde ha sagt og sommerens smarte setning ifra meg i år må nok være :"klar jeg kan være alene i campingvogna".
Uhm...for jeg fæler jo aldri....not

Vel voksen som jeg er fant jeg vel ut at det var på tide å overse fantasi og alle skumle ting , og faktisk gjøre et forsøk på å være alene i campingvogna.
Kvelden kom og jeg ble sittende å lytte etter skumle lyder.
Det at en ung kar tidligere på kvelden hadde leid nabohytta gjorde nok ikke saken bedre..så kjempeskummel ut og da han bar ut på noen mørke mystiske sekker ifra bilen sin var det mat for min fantasi.
Motormassakren 2012 var i ferd med å skje...jeg har jo sett filmen og hjernen min sliter litt med å se at ting faktisk kan være litt overdrevent, men etter diverse skyteepisoder både her i Norge og i utlandet kan jeg ikke akkurat si at jeg slappet av.

Den som satt våken hele natten og speidet etter spøkelser og skumle folk var jeg.
Halv 7 om morgenen turde jeg å gå å legge meg, men ikke før jeg hadde brettet opp rullegardinen litt sånn at jeg hadde kontroll over ytterdøren.

Tragisk igrunnen..
Både det å være så redd, det å ha en slik fantasi som tar helt av og det å kunne si noe så dumt som at jeg kan være alene uten å være redd.
Tror jeg har lært en lekse nå..



Jeg har plassert min blogg i Stavangernorske bloggkart!Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.BlogglistenFollow my blog with bloglovin

Ingen kommentarer: