søndag 20. januar 2019

Gir opp

I dag er det nøyaktig 20 dager siden nyttårsaften. 20 dager med et nytt og bedre liv.
1 januar kastet vi alt som fantes av søtsaker og usunn mat.
Yoghurt, gulrot, epler, havregryn ble en del av vår nye handleliste.
Det begynte så bra, vekten gikk sakte nedover og det var en fryd å følge det nye kostholdet når jeg så resultat dag etter dag, men så plutselig stoppet faenskapen opp. Vekta som hadde vært min venn i noen dager begynte å vise en ny side. Den lille firkanta klossen som jeg steg oppå begynte å gå oppover igjen. Plutselig var jeg et kilo tyngre enn dagen før selv om jeg hadde hakka tenner som en febrilsk kanin på de forbanna gulrøttene.
Baderomsvekt er et skjelsord og burde seriøst vært kjørt over av bilen. Passende straff for dritten når den ikke kan være på min side.
Spis små måltider og helst hver 3 time....yeah right, og den grønne teen jeg har drukket for å øke forbrenningen, uhm hater hater hater tee og nå er der bevist at dritten smaker verre enn den funker.
Nei det blir neppe noe supermodell kropp sommeren 2019 🧐🤨


Blogglisten Follow my blog with bloglovin



Ingen kommentarer: