tirsdag 1. januar 2019

Godt nyttår 🤗

Har hatt en utrolig kjekk feiring i sammen med nye og gamle venner. Mye latter og glede.
Da klokken rundet halv et fant vi ut at vi ville hjem. Pakket i sammen sakene og takket så fint for både mat og selskapet.
Det var meldt drittvær så jeg holdt meg edru sånn at vi kunne kjøre hjem. Angrer ikke på den avgjørelsen. Da vi kom hjem begynte det å blåse opp , jeg måtte bare løpe ut på terrassen å hente inn en lyslykt som jeg ikke hadde lyst å få i vinduet i full fart. Det må jeg si, det var nesten umulig å få opp terrasse døren og enda verre å komme seg inn. Stod i hvit bh og stresset med døren, la ikke merke til naboene før jeg var kommet meg inn. To nabopar som stod utenfor å røykte kveldens siste røyk. Får satse på at de har sett ei dame i hvit våt bh før 😂😂😂

Det er jo alltid noen nyttårsforsett , og jeg tar den vanlige leksa først
#drikke mindre brus
#spise snop kun på lørdager og kake viss det er forening eller bursdag.
#shoppe mindre
#bli flinkere til å bevege på mitt gamle legeme

Nytt i år er at viss jeg går ned noen kilo så skal jeg ta tattoo, blir sikkert kjempepopulært i foreldrene mine sine øyner.
Til høsten håper jeg å få oppleve en langhelg til Belfast.
Rydde hobbyrommet og krysse fingrer og tær for at det holder seg ryddig.
Er fortsatt så fornøyd med gårdagens handel 😍😍😍  må bare finne plass til alt 😍☺️






Blogglisten Follow my blog with bloglovin

Ingen kommentarer: