søndag 14. september 2008

Helg

Så var det nok en gang søndag og helga nærmer seg slutten.
Har vært godt med litt fri..
Skal ikke klage, har trossalt hatt 3 uker ferie nå.
Men gruer meg litt til å begynne på jobb igjen.
Gleder meg utrolig til å være med mine skjønne medarbeidere på kontoret.
De er bare helt fantastiske :-)
Men følelsen over at jeg ikke strekker til er fortsatt i hodet mitt.
Føler meg som en taper når jeg sitter der og ikke klarer å fokusere på det jeg skal gjøre når jeg ser alle andre jobber så utrolig godt.

Hadde besøk av et nabo par i går kveld og jeg storkoste meg.
Utrolig festlige folk som jeg setter stor pris på.
Har sendt et par meldinger til drømmefangeren uten å få svar og hun har heller ikke vært inne på de vanlige sidene der vi møtes.
Kjenner at jeg er utrolig urolig og redd for at noe har skjedd.
Så dum jeg er som ikke bare tar telefonen og ringer henne for å høre om hun er der.
Men som vanlig så er jeg mega feig og tørr ikke.
Er ei pyse..men jeg er bare så redd for at hun ikke skal svare..eller at jeg skal få en beskjed jeg ikke vil ha.
Alltid en frykt i meg..
Er så lei lei lei lei lei av alt

Ingen kommentarer: