mandag 1. september 2008

sprakk jeg?

Sovnet sent og våknet tidlig
Klokka ringte 06.00 i dag tidlig..skulle ikke vært lov.
1 års befaring på leiligheten klokken 7 om morgenen.
Jaja en morgengretten gubbe dukket opp og gikk over alle punktene med oss.
Var uenig i noe og enig i noe.
Hadde den berømte legetimen i dag..og kom ca 1,5 time før tiden pga jeg ikke lengre klarer å følge med på tingene..roter i sammen legetimer så det står etter.
Kjente uroen vokse på venteværelset og satt å klorte og kløp meg i den ene hånden for å fokusere på noe annet.Hånda ble rød og full var stygge merker..men nå er de nesten borte.
Jeg som hadde en avtale om å ikke skade meg før 4 september..jaja hun tok det heldigvis veldig fint..så vi starter på ny.
Men jeg sitter stadig med den tanken..sprakk jeg?
Kan det kalles selvskading å klore seg + klype seg?
Gjorde jo veldig vondt,men merkene er jo nesten borte nå.
Så sprakk jeg.??
Får vel aldri helt svar på det spørsmålet..
Var en tur på jobben og leverte sykemeldingene.
Legen sykemeldte meg ut mnd..har sagt at jeg vil jobbe 50 prosent.
Han var innpå tanken om å sykemelde meg 100 prosent i dag,men jeg nektet.
Sa at jeg kan ikke gå hjemme.
Det blir for skummelt akkurat nå.
På jobben er de helt fantastiske..hva skulle jeg ha gjort uten de .
Får tårer i øynene bare av å tenke på de.Den omsorgen de viser er helt utrolig.
Møtte ei venninne som avtalt på jobb og gikk rundt å kikket litt i butikken.
Angsten var der..jeg ville bare løpe ut å sette meg i bilen.
Kjøre hjem og gjemme meg inne.
Men jeg kom meg gjennom dagen.
I morgen starter jeg med blanke ark og ser hva dagen bringer

Ingen kommentarer: