fredag 24. desember 2010

Positive ting med julen

Siden julestemningen ikke helt er på plass og jeg kanskje har vært litt negativ i de siste blogg inleggens å tenkte jeg at det var på sin plass med en liste over 10 ting som faktisk er kjekt med julen.
Bare for å vise meg selv at jeg har det ikke så vondt som jeg vil :-)

1. Fridager...noe som jeg får tilbringe med min kjære.
Han har noen dager hjemme der vi kan kose oss i sammen.
2. Tre nøtter til Askepott.. endelig får jeg se filmen som jeg har gått glipp av
de siste årene.
3. Julekort og hilsen har strømmet på, bare en person som hverken har takket for
julekortet som jeg sendte og heller ikke ønsket meg en god jul. Men kan ikke la det
irritere meg.
4. 9 januar er jeg tilbake i jobb, det ble bekreftet av legen på onsdag.
Han mente at så lenge jeg ville det selv var det ingen grunn til å hindre meg i å
begynne igjen.
5. Koselige familie filmer på tv på dagene og kvelden.. knaske litt popcorn og se film e
ikke feil.
6. Har kjøpt gave til gubben og gleder meg til han skal åpne den..krysser fingrene for
at den faller i smak.
7. Pinnekjøttet hjemme hos mamma i kveld..smaker himmelsk
8. Tror jeg har vært snill i år pga det er noen pakker her med mitt navn på..e jo litt
nyskjerrig på hva som er oppi.
9. Takket være julegaven på jobben så har jeg gjort en god gjerning med å støtte Unisef.
10.Endelig en grunn til å sette på Jan Werner på spotify


Jeg har plassert min blogg i Stavangernorske bloggkart!Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.BlogglistenFollow my blog with bloglovin

1 kommentar:

Anonym sa...

det er mye fint med jula,det er sant. Håper du har hatt det fint så langt,og at du får mange flere fine dager :)

klemmer