søndag 19. desember 2010

Travel tid

Så var det søndag igjen.
Tiden flyr enten jeg vil det eller ei.
Har akkurat kommet hjem etter å ha vært på julebord med et vennepar.
Faktisk noe jeg hadde gledet meg til og det var knallkjekt ifra vi kom til vi reiste.
Hadde hotellrom siden vi skulle være på et hotell som lå litt vekke ifra buss og togforbindelse.
Jeg hadde forbredt meg lenge til selve kvelden, sov til 12 på dagen i går sånn at jeg skulle være våken og opplagt om kvelden, men da Kristian Valen kom på scenen rundt halv 10 så hang jeg med hodet.
Trøtt som ei fele.
Heldigvis klarte jeg å kvikne til og holdt ut til 00.30 før vi tuslet i senga.
Sov til 10 idag og ruslet ned å spiste frokost før vi reiste hjem og kom hjem til en iskald leilighet siden vi skrudde av varmen før vi reiste i går.

Følte at sist innlegg kanskje ble litt negativt, men jeg står for det jeg skrev.
Har ikke juleglede i år.
Det har vært alt for mye styr før jul og masse fokus på sykdom og anemier som har gjort meg bekymra og igjen fører til at jeg tenker på helt andre ting enn jul.
Takker og bukker for gode venner og familie som holder meg oppe på tøffe dager.
De siste helgene har vært fulle av avtaler i sammen med de som jeg bryr meg om.
Selskap, julebord, shopping med venner på ukedager og litt besøk har preget dagene og starten på nyåret blir ikke bedre.
Hver eneste helg er booket til i midten av februar.
3 helger med bursdagsfeiringer, morsdag, ribbekveld, mimrekveld, og så kunne gubben fortelle meg at han nok måtte jobbe et par lørdager i januar for at fabrikken skulle få ta igjen ting som de ikke får gjort i romjulen pga de har ferie.
Skal se om jeg ikke klarer å få krefter til å bli med på alt, men garanterer ingenting.
Nå er helsen min viktigst og heldigvis så skal jeg til legen førstkommende onsdag.
Er spent på hva han har å si og om de to har kommet til en enighet om en behandling.
Blir nok nye legetimer på nyåret og....blir en travel tid 2011



Jeg har plassert min blogg i Stavangernorske bloggkart!Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.BlogglistenFollow my blog with bloglovin

1 kommentar:

Anonym sa...

Kjekt at du har kosa deg da,julebord kan fort bli morsomt.

Håper du får en fin jul da,nyt tiden fram til en hektisk januar kommer.

ønsker deg en fin kveld :)

<3