tirsdag 1. februar 2011

Bestemor duck..neppe

Hun lyste som en sol da jeg kom med min arbeidsjumper med oppkast på.
Mamma er så klar for å bli bestemor duck at jeg faktisk tror hun fryder seg når jeg kaster opp.
Beklager mamma du skal nok ikke bli mormor ...jeg aner ikke hvorfor jeg bare kaster opp. Det bare skjer.
Magen er stressa fikk jeg beskjed om sist gang jeg nevnte det for legen.
Jeg føler meg ikke stressa..tvert i mot.
Nyter livet og slapper riktig så godt av til tider.
Har av og til litt å tenke på , men det burde virkelig ikke være en oppkast grunn.

Kom meg på motorveien idag og kjente at magen ikke var helt seg selv..hostet og harket litt og så kom spya..rett på arbeidsklærne.
Skikkelig delikat å måtte banke på vinduet for å spørre etter papir av sjefen.
Skjønner ikke helt hva som går av magen, men stresser ikke og føler heller ikke for å springe til legen.
Jeg vil ha en pause ifra leger og behandling.
Nyte livet :-)






Jeg har plassert min blogg i Stavangernorske bloggkart!Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.BlogglistenFollow my blog with bloglovin

Ingen kommentarer: