søndag 6. februar 2011

Et år eldre

Så var det på`ann igjen.
Dagen der enn blir et år eldre står for døra.
I morgen er dagen der jeg kikker i speilet og studerer fjeset i jakt etter nye rynker.
Overbevist om at jeg er eldre enn minst 95% av verdens befolkning.
Nja..om ikke helt 95 prosent.
Men jeg klatrer stadig oppover i årstall.

Når du er barn, lager du morsomme ansikter til speilet. Når du blir eldre...tar speilet hevn!!!

Rynker rundt øynene, valkene øker i takt med alderen.
Plutselig er enn ikke den yngste på avdelingen på jobb.
Håret må stadig farges og noen små stive hårstrå dukker opp på haka..iik skjegg??
Oh så fantastisk det er å bli gammel:-)

Dagen blir feiret nesten alene
Gubben skal opperere foten sin og kommer nok ikke hjem før sent på kvelden og det spørs om han er i så god form.

Fri på tirsdag så da kan jeg finne frem en iskald cider og feire meg selv i morgen kveld.
Utbringe en skål for meg selv :-)

Jeg har plassert min blogg i Stavangernorske bloggkart!Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.BlogglistenFollow my blog with bloglovin

1 kommentar:

Anonym sa...

weeeeeeeeeee,hipp hurra for et år eldre...gaaah...gratulerer på forhånd :)
Får nok en gratulasjon på fjasboka også :)

klemmer