onsdag 2. november 2011

Oppegående

Oppegående, men sikkert forbigående.
Er sånn det er å være bipolar.
Et øyeblikk er på topp, mens neste kan være på bunn.
Livet smiler til meg akkurat nå og jeg nyter de go`dagene jeg kan få.
Venner og kjente gjør livet verd å kjempe for.

Savnet etter den jeg var før vil alltid være der, men innser at jeg må prøve å fokusere på det som skal skje og ikke det som har skjedd.
Ikke akkurat den letteste oppgaven når jeg er en person som har så alt for lett for å synke ned i hjørnet på sofaen å fundere over alt det negativet i hverdagen.

Har hatt en fantastisk dag med besøk av svigerfamilie og takket være en super snill venninne har jeg kunne sette en kake på bordet som vi alle har kost oss med.


Jeg har plassert min blogg i Stavangernorske bloggkart!Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.BlogglistenFollow my blog with bloglovin

1 kommentar:

Anonym sa...

Holde fast ved det gode i dagene <3