mandag 21. november 2011

Stille

Stille...
Ligger på sofaen med ipoden på full guffe.
Westlife er bare verdens beste musikk når humøret og formen e litt opp og ned.
Smerten har roet seg.
5 dager med smerter...
Jeg har ligget i fosterstilling på gulvet, knasket smertestillende, sovet alt for lite, spist minimalt
Lørdag var smerten så intens at det ikke var mulig å sitte stille.
Småjogget rundt i stua og på kjøkkenet, hoppet opp og ned til buksa ramlet ned på gulvet og jeg ba en stille bønn inni meg om at ingen naboer måtte stå utenfor vinduet å se meg i trusa.
Synet kunne skremt den tøffeste av de tøffe.
Det går bedre og jeg håper at det nå er over og ikke bare midlertidig lindret pga smertestillende.
Håper....håper


Jeg har plassert min blogg i Stavangernorske bloggkart!Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.BlogglistenFollow my blog with bloglovin

Ingen kommentarer: