torsdag 17. november 2011

På ann igjen

Så var det på`ann igjen.
Medisinering....hm ,gruble og fundere over hva jeg føler over det å måtte starte opp igjen med dop nå som jeg har vært uten i noen mnd.
Bivirkninger... kjenner til medisinene og bivirkningene jeg fikk sist.
Trappe rolig opp sa legen,, nja joo kanskje greit det, men når dosen blir høy nok så blir bivirkningene ikke helt så super kule.
Nav og arbeidsavklarings ting tang...faktisk så husker jeg ikke hva nav snakket om å melde meg inn på, men noe fornuftig var det nok...eller?

Tusle hjemme..studere huset 4 vegger og kjenne trygghet.
En dag må jeg ut døren og usikkerhet vil plage....eller vil jeg finne trygghet ute`?
Kose med meg venner både her og der og nyter hvert sekund jeg kan få med de.
Le,flire,prate i timesvis, shoppe litt når anledningen byr seg...prøve å være den positive lille poteten som jeg en gang var.

Lei av livet...nei
Lei av situasjonen...nei , men lei av enkelte ting og tang .

2 dager med total terapi i Oslo..deilig å lufte seg og kose seg med 2 andre på en fantastisk tur. 2 ganger på Fridays for å spise var som å være i himmelen og når til og med verdens beste dessert kom på bordet så kunne det nesten ikke ha blitt bedre.
Gleder meg til ny tur med de...kanskje til våren?
Hadde vært kjekt.

Jeg har plassert min blogg i Stavangernorske bloggkart!Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.BlogglistenFollow my blog with bloglovin

1 kommentar:

Anonym sa...

Håper at bivirkningen ikke blir så ille, fingers crossed. Kjekt å lese at du hadde det bra i Oslo :)

<3