søndag 30. desember 2018

2018 - 2019

Så utrolig fort 2018 har gått. Utrolig mange gode minner, noen få dårlige minner har det og vært.
Julen ble pakket ned i dag, kun julegardinene og pynten utenfor som gjenstår. Gardinene blir nok byttet til helga og pynten på utsiden blir til jeg får fullført all forarbeid med ny dekor.

Nevnte noe i slutten av 2017 at 2018 skulle bli et år med lite shopping og mer sparing. Der har jeg gått på en kraftig smell. Visa kortet snart utslitt og jeg må være en av de beste kundene på både eBay og Wish. Var inne på Finn.no i går og gjorde noen gode kjøp. Det er virkelig penger å spare viss enn bare følger litt med. Fikk to store esker fulle av papir, bånd, sakser, lim osv...fant fort ut at jeg har spart flere tusen på kjøpet. Godt for selgeren å bli kvitt tingene og kjekt for meg som hadde lyst på alt og kan gå i gang i 2019 å lage masse kjekt ☺️

Gubben kom hjem ifra verkstedet med iPaden og forklarte så fint at de hadde slettet Wish appen for den bar beryktet for å lage krøll på iPaden , yeah right veldig usikker på om jeg går på den. Uansett så har jeg to iPader og har fortsatt Wish appen på den andre.

Så mange pakker som har ramlet nedi postkassen dette året, postdama har nok mer enn en gang lekt tetris for å få alle oppi og lokket sånn halvveis igjen. 2019 skal bli et år med mindre shopping 😊 jeg har troen på meg selv denne gangen.

Siste dagen av året blir feiret med venner. Vi blir 16 stykk og jeg har fått ansvaret for å lage desserten. Gelé og Daim fromasj 😋 enkelt å lage.
Prøvde meg på å lage nyttårslykter, men vet ikke hvor jeg har hatt hode den dagen jeg lagte de.
Klarte å skrive 2009 på alle 🤭





Follow my blog with bloglovin

Ingen kommentarer: