fredag 29. oktober 2010

Årets tabbe x2

Ja det er bare å riste på hode.

For etter å ha sagt god natt til frøken Y ,hoppet jeg i dusjen.
Hadde tatt to sovepiller for at jeg skulle få en god natts søvn.
Det er nok ikke det smarteste, ta sove piller og dusje.
Kikket under armene og fant ut at det virkelig var på tide å dra frem hårfjerningskremen
Fant frem min grønne Veet tube og smørte på tykkt lag under begge armene.
Etterpå kom min første tabbe inn i bilde.
For mens jeg ventet på at hårfjerningskremen skulle virke så begynnte jeg å vaske håret...og det er nok en stor fordel å vaske hendene før enn tar i shampoo.
Pokker..håret er tynt ifra før på toppen, nå er det enda tynnere.
Veet virker ganske fort ja...holdt på å daue da jeg så ned på sluken.
Jeg ble fort oppmerksom på at det begynnte å svi under armene....svidde noe så inni granskauen enda jeg bare hadde hatt det på i maks et kvarter.
Vasket av i full fart og leste på tuben etterpå at det måtte ikke være på huden i mer enn maks 6 min..uhm, jeg stod nok med det i rundt 15 min.
Stupte ut av dusjen og en liten stemme i hode hvisket at margarin kunne være med å lindre...
Stappa hode ut av døra og ropte på gubben som fant frem margarin til meg med spørrende øyner.. klemte på og lot det virke i noen min.
Kaldt og godt, men kjenner at det svir enda.
Så nå sitter jeg her tynnere i håret og med sår under begge armene.
Oh det burde virkelig ikke være mulig.


Jeg har plassert min blogg i Stavangernorske bloggkart!Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.BlogglistenFollow my blog with bloglovin

1 kommentar:

Anonym sa...

hahahahahahaha,dagens....skjønt det er jo kjipt at det skal svi sånn da...*blåse på*
Endagodt at hår vokser ut igjen..

*nattaklemmer*