tirsdag 12. oktober 2010

Små fundering

Sitte å reflekterer litt over festen vi hadde i helgen.
Utrolig kjekt men har nok noen små ting jeg burde ha styrt unna

Som for eksempel:

Når jeg midt på natten finner ut at jeg skal ta en dans,.
Kroppen eier ikke rytme for 5 flate ører.
Men med glasset i hånden og en holdning som sikkert kunne ha ført meg rett til topps i skal vi danse og selvfølgelig uten sko, for de har jeg rotet bort forrige gangen jeg danset… ja så havner jeg nok en gang utpå dansegulvet.
Svinger meg til alle takter og rikker litt på hoftene i håp om å imponere de andre som er der.. Gubben og et vennepar og eventuelt forbipasserne siden gardinene ikke er trekt for.
Etter noen minutter er det å kravle seg bort til sofaen og innse at kondisen ikke er som den en gang var. Puster og peser og antydning til astma hoste.
Festlig… not.
Noen må snart alvorlig ta føttene på nakken å gjøre noe med kondisen.

Nabo dama var og utpå parketten for å svinge seg og hun imponerte med heftige hoftebevegelser og noen svingbevegelser som en ekte partyløve
Kanskje hun har lyst å lære meg neste gang??
Selvironien er på topp og selv om jeg ikke røyker så kan jeg fort ende opp med en sigarett i munnen eller i hånden bare for å fremheve mitt skjulte talent.
Det er en stygg uvane jeg har.. skjønner ikke hvorfor jeg plutselig ender opp med en røyk i munnen. Jeg som ikke røyker i utgangspunktet og ikke kan trekke ned uten å nærmest dø av hoste.

Er så kjekt å se på venneparet som var på besøk.
De har en så fantastisk kjemi og er strålende forelsket selv om de har vært i sammen noen år nå. Om jeg ikke husker feil så har de vært gifte i 3 år nå.
Danset i sammen til rolige toner og små nusset hele kvelden.
Awwww søte i sammen.
Meg og gubben er litt mer sløve der..
Forelskelsen er der enda, men vi er nok ikke like flinke til å vise det på samme måte som vi gjorde for 10 år siden.
Hm, tenkt at det snart er 12 år siden jeg møtte gubben for første gang.
Da var jeg ung, blond og utrolig sjenert
Det er ikke sånn som nå..
Nå er jeg mer fruen med rynker rundt øynene, alderstillegg
Jeg vil nok gå til det skrittet å påstå at meg og Bridget Jones har nok en god ting tilfelles
Fortsatt noenogtredve, er fortsatt i full tvil om oss selv. Teller kalorier og skriver dagbok nesten hver dag..bare nå er det ikke i en bok jeg skriver..alt skjer på nettet i bloggen min

Det er tirsdag i dag og jeg klarer ikke å glemme søndag da jeg våknet kvart på 3.
Milde himmel når sov jeg så lenge sist?
Oi oi oi nattesøvnen var det første jeg tenkte på + og hvordan i all videste verden har jeg klart å sove så lenge.
Kan det ha noe med at vi la oss i 7 tiden om morgenen??
Kan da huske ut ifra filmen med Bridget Jones at hun og har festet til morgenen og tumler seg hjemover når andre begynner å jobbe.

Fikk sett den nye serien i går på tv3. The Evenent, nja var nok ikke noe jeg falt pladask for, men kommer nok til å se neste episode.
Nabodama var så snill å laget kake som hun sendte mannen sin bort med. Yummi knall god kake.
Prøve å begrense seg så enn ikke spiser opp hele kaken på en gang.

Gubben jobber kveldskift denne uken så jeg har tv for meg selv.
Blir nok å kikke litt på tv i løpet av kvelden.
Rusle en tur med nabo dama
Lage noe godt til middag
Begynne å gru meg til torsdag.
Legetime klokka 9.
Har en tendens til å grue meg når jeg skal dit
Ikke at jeg tror jeg kommer til å sjokkere han så veldig mye denne gangen.
Er i grunnen rimelig rolig for tiden..litt småsur/gretten,
om det skyldes pillene aner jeg ikke.


Av og til så vil jeg sammenligne meg med Renee Zellweger i Bridget Jones.
Jeg er fortsatt noenogtredve, har fortsatt full av tvil om meg selv.


Jeg har plassert min blogg i Stavangernorske bloggkart!Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.BlogglistenFollow my blog with bloglovin

1 kommentar:

Anonym sa...

Tror det er ganske vanlig å tro at man blir den danseløva når når man er full..men hvis man kan underholde andre med det så er det jo tross alt bare å fortsette..

Kos deg mens gubben er på jobb da,å velge selv hva man vil se på er jo det beste :)

Digger Bridget Jones dagbok,haha,fønny shit.

*klem*