søndag 17. oktober 2010

Hva tenkte du på

Hva tenkte du på da du kom bakfra og overfalt meg på vei inn til badet.
Hva hadde det kostet deg å om jeg gikk inn ?
Tusen takk for at du overfalt meg
Tusen takk for at du i fremtiden har gjort det vanskelig for meg å gå inn på bad.
Det er så utrolig tåpelig å være redd for å gå å ta en dusj, stadig kaste blikk bak for å se om du kommer løpende....nå mange år etterpå.
Du er borte ifra mitt liv og du kommer aldri inn i livet mitt igjen.
Det vil jeg og skal jeg sørge for.
Men tusen takk for at du har gitt meg noe jeg kan si at jeg har opplevd..noe jeg ikke ville ha opplevd, men du gav meg ikke sjangs.
Hat, fortvilelse, sinne, sorg. uforståelig er bare ord jeg kan sette på handlingen

Det er så mange fine ord ,men så mange grusome ord.
Hadde en gang ei norsk lærer som kunne bli rimelig sentimental av ordene som eksisterte ...hvor fantastisk det var at vi hadde et språk. Så langt er jeg nesten enig med henne...men hva med de stygge ordene.
Hvem fant opp de? Og hvorfor?

Vold, overfall, drap, hat, krig, kreft, foreldreløs er bare noen av verdens styggeste ord

Et ord jeg er lei av. Faktisk drittlei av og vil nesten kaste opp hver gang jeg hører det eller må si det er : blodprosent
Jeg får snart angst av hele blodprosenten.

Hva synes du om ord?
Hva er ditt favoritt ord?

Blandt mine favoritter kan enn finne: Glede, høst, venner, klem, sang, håp, lykkelig, frisk


Jeg har plassert min blogg i Stavangernorske bloggkart!Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.BlogglistenFollow my blog with bloglovin

3 kommentarer:

lillevinkel sa...

hmmm mine favoritt ord..må tenke litt her hehe , kjærlighet,glede,varme... uforbeholden.
de verste orker jeg ikke skrive engang.

mopetti sa...

flotte ord lillevinkel :-)

Anonym sa...

For en djevel,han skulle jeg likt å vri om halsen på...

Fine ord,eller betydningen av ordet?

Dere har nevnt ord som beskriver noe positivt,så da skal jeg slenge med noen ord som er positivt ladet av betydning..

-solskinn
-barnelatter
-stjernehimmel
-engler