søndag 10. oktober 2010

En utrolig kjekk kveld i går

Søndag og helt stille.
Både ute og inne.
Klokka er 3 og gubben sover enda.
Kjennes på kroppen at den ikke er vant med å svinge rocke foten så heftig som det ble i natt, men samtidig guri for en fantastisk kveld det var i går med et vennepar på besøk og noe godt i glasset.
Jo mer tiden gikk jo festligere ble vi.
Skimter kjøkkene bak meg og det ser ut som det har blitt bomba.
Er kanskje mulig å få plass til en kaffekopp på benken, men det må virkelig ryddes og vaskes på kjøkkenet...bare vente litt til :-)
Rester av taco som kan varmes opp i microen.Passer meg supert, enkelt og greit.

Nå er det bare å lene seg godt tilbake i soafen å slappe godt av...før kjøkkenet må tas. Lenge siden denne kroppen har festet til halv 7 om morgenen.
Ønsker alle en strålende søndag.
Kommer tilbake med litt mer skriving i morgen...bare få hodet på plass først :-P

Jeg har plassert min blogg i Stavangernorske bloggkart!Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.BlogglistenFollow my blog with bloglovin

2 kommentarer:

Anonym sa...

så bra at du kosa deg :)
oppvask er og bli kjipt...

håper du får en fin kveld videre :)

<3

lillevinkel sa...

Man må ha slike kose dager og :o) en nødvendighet rett å slett !