mandag 25. oktober 2010

Hvem..

Hvem er jeg??
Ei som må tørre å tro at en dag vil ting bli bedre.


Har igrunnen alltid likt å være anonym.
Gjemme meg bak bipolar bilder.
Skamme meg for den jeg er.



Lærer at tiden går, blir til år og leger ingen sår.
Men tiden kan bli bedre..den kan ikke fjerne dype sår, men den kan lege sår.
Fremtiden vil bli bra og ikke så dramatisk som jeg alltid vil ha den til å være



masse masse kjekt om helgeturen kommer i morgen med bilder :-)
Har hatt en fantastisk helg med supre venner og masse shopping

Jeg har plassert min blogg i Stavangernorske bloggkart!Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.BlogglistenFollow my blog with bloglovin

2 kommentarer:

Anonym sa...

:D

weeeeeee,der er du jo :D

<3

mopetti sa...

hihi...ja med bilde og det hele. Var på tide at noen fikk se hvordan jeg så ut. Dobbelhage og poser under øynene , men lol så festlig og så ekte og så er det jo meg .