mandag 22. august 2011

Me blir aldri enige

En helt vanlig diskusjon mellom mopetti og hjernen.

Mopetti :så godt det var å komme seg inn på kontoret å sette seg ned.
Hjernen :jeg vil hjem
Mopetti : nei ingen skal hjem før 16.00
Hjernen : WHAT..why
Mopetti : sånn er det å være vanlig arbeider
Hjernen : skynt deg å se ut vinduet
Mopetti : skjer ingenting der
Hjernen : du lukte
Mopetti : neeeeeei det gjør jeg ikke
Hjernen : jooo du stinke
Mopetti : det gjør jeg ikke
Hjernen : du har sikkert glemt å vaske deg i dag tidlig og nå stinke du
Mopetti : omg, kan det virkelig stemme
Hjernen : sjekk under pulten din med en gang
Mopetti : hø??
Hjernen : jaa se under.. er en som ligger under der og vil gripe tak i anklene dine.
Mopetti : nei nå må du gi deg
Hjernen : bare se du..så vil du se at han ligge der
Mopetti : hvem da
Hjernen : han som du så i en skrekkfilm for ca 20 år siden
Mopetti : lol , nei nå må du skjerpe deg..ingen som ligger under pulten min
Hjernen : kjenne du trekken som kom på føttene dine nå
Mopetti : nja..du har kanskje rett..det var nok noe der..best jeg sjekker
Hjernen : haha, jeg lurte deg godt der
Mopetti : nå gir du f... sånn at jeg kan få logget meg på dataen her.
Hjernen : pssssst
Mopetti : What ?
Hjernen : hørte du lyden ?
Mopetti : hvilken lyd ?
Hjernen : bare hør...mmm skummelt
Mopetti : glem nå lyden og la oss hilse på hun som kom inn døra nå.
Hjernen : reis deg opp å syng en sang
Mopetti : neeeeeeeeeeei
Hjernen : jooo ta den : gud signe vårt fedre land
Mopetti : e du gal ?
Hjernen : nei, men du e
Mopetti : det er jeg ikke så !!!
Hjernen : ta fugle dansen for hu nå
Mopetti : neeeeeei og atter nei, kan jeg få logge meg på her?
Hjernen : trenge ikke å logge deg på du...du huske nok ikke passordet
Mopetti : joda det gjør jeg
Hjernen : nei det tror jeg ikke noe på
Mopetti : jo det gjør jeg om jeg bare får litt fred i fra deg
Hjernen : blir her jeg..oh oh oh se ut vinduet
Mopetti : ser ingenting som skjer
Hjernen : e du blind?
Mopetti : nei, men det skjer jo ikke noe der
Hjernen : sa eg at det skjedde noe da??
Mopetti : usj, nå er du fæl
Hjernen : du e verre enn mer
Mopetti : kan du gi meg et par min her så jeg kan få konsentrere meg litt
Hjernen : sjekk skuffen din..
Mopetti : hm, der var blyanten ja
Hjernen : du må flytte veska di litt
Mopetti : den ligger greit der den er
Hjernen : men ser du ikke at håndtaket er litt rart sånn som den står nå
Mopetti : sukk...sånn fornøyd
Hjernen : nei
Mopetti : kaaaaaaaan eg få logge meg på å få konsentrere meg her ???
Hjernen : me blir aldri enige me to

Jeg har plassert min blogg i Stavangernorske bloggkart!Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.BlogglistenFollow my blog with bloglovin

1 kommentar:

Anonym sa...

Tankekrig er ikke like enkelt av og til,da gjelder det å dra fram fornuften og galgenhumoren tror jeg..fight it back,and give it a shit.

<3