mandag 24. september 2018

02.30

Huff så ble det plutselig natt igjen. Tankekjør og urolig kropp gjør det umulig å få sove. Psyk.tjenesten kommer klokka 10.00.
Legge kortene på bordet å innrømme at jeg sliter eller vise meg ifra min beste side ? Livet skal jammen ikke være lett.
Enn skal kjenne at enn lever.
En positiv ting med å være urolig er at enn får gjort mye husarbeid. Har ommøbelert, malt og ryddet hele helga. Plutselig så var helgen over...bare litt søvn først, viss jeg klarer.
Det negative med å være litt bånn i bøtta form er at handlingen tar av. Jeg har svidd av 5-6 tusen de to siste ukene på hobbyting. Postkassen er full og pulten er full av uåpnet pakker.
Om jeg bare kunne vært på en øde øy. Sittet under en palme og grått, revet meg i håret og hylt så høyt jeg kunne.
Om bare.....




Blogglisten Follow my blog with bloglovin

Ingen kommentarer: