lørdag 1. september 2018

Den store dagen

Nå er det ca 3 mnd siden vi fikk innbydelse til bryllupet som skal være i dag. Det første som slo meg i tankene var bilde av meg selv for et år siden i kjole...hellige jul. Sideflesk ramle ut på hver side av kroppen og utpå kvelden så revnet den i siden. Takk og lov for at jeg hadde en strikkejakke som skjulte det. Den lille trusa som en gang var passelig hadde rullet seg i sammen og lå fint rundt lårene. Så da jeg fikk innbydelsen til dagens bryllup tenkte jeg at nå skal det jammen bli forandring. Ti kilo burde være mulig å gå ned på tre mnd. Ikke aner jeg hva som har skjedd, men kiloene er der enda, eller det vil si at jeg har gått ned et kg før jeg har spist frokost.

Kjøpte inn nye truser og tenkte at nå skal det være noen behagelige truser og ikke noen som har blitt for små og triller nedover ,heller ikke de med en strek i rumpa som en knapt kan finne igjen. Introdusert den nye trusa for gubben og han klapset meg på rumpa og utbrøt ´søppelsekk`. Uhm...

Når du har litt sideflesk så er det ikke alltid like lett å finne kjole. I et bryllup skal enn ikke ha hvit kjole, ikke rød kjole og heller ikke svart. Jeg har funnet meg en svart kjole med brodert utringning og så klart har jeg fått tidenes kvise akkurat i utringning 😩😩😩 oh lord...plaster ? Tattoo ? Et tonn med brunkrem ?
Gleder meg til bryllupet, satser på meget dempet belysning...jeg blir å finne i baren 👍🎶





Blogglisten Follow my blog with bloglovin

Ingen kommentarer: