søndag 16. september 2018

Det skulle være oss to resten av livet...


Fortell meg : elsker du henne ? Hva har hun som ikke jeg har ?
Alle gangene du har lovet å leve resten av livet med meg... mente du det ?
Du sender meg usikre signaler, på en måte skyver du meg til sides, men så kan du plutselig rette oppmerksomheten din mot meg, og du får meg til å være elsket igjen.
Jeg har rett på et svar snart, jeg vil ikke gå på vent. Jeg elsker deg, hva har skjedd mellom oss ? Ble min diagnose plutselig for mye for deg ? Så mange spørsmål...vil jeg få svar ?
La meg få leve resten av livet mitt med deg, jeg lover å søke hjelp.
Få kontroll over sykdommen nok en gang. Gi meg en sjangs, jeg kan ikke leve uten deg.
La oss prøve i sammen....men glem hun andre dama, hun er opptatt med mann og barn





Blogglisten Follow my blog with bloglovin

Ingen kommentarer: