søndag 2. september 2018

Because I`m happy

Typisk at enn ikke får sove etter en superkjekk kveld. Har feiret brudeparet i flere timer, og storkost meg hele tiden. Nytter ikke å sove når det har vært så mye opplevelser. Heldigvis så funket det med svart kjole, jeg så et par til som gikk i sort. Broderingen dekket kvisa, så vips to problem borte vekk. Det rare med å gå ut å ha det kjekt er at hjernen og blæra ser ut til å samarbeide....en liten plan om å knipe igjen til jeg kommer hjem og skal sove.
Hvor trøttere er ikke det å finne den perfekte sovestillingen og bom der våkner blæra til liv, samtidig som sangen ´Happy` nynner i hode 🤭 . Blir litt korte innlegg for tiden, har hatt en lengre pause ifra bloggingen og er litt rusten på å få ordene riktig ned på skjermen. Noen forfatter har jeg aldri vært, men morro å skrive litt....ser tilbake på gamle innlegg og skjemmes litt over hva jeg har skrevet, men det var meg der og da, og jeg håper at jeg med tiden kan bli flinkere. Øvelse gjør mester er det noe som heter 😁😁😁


Blogglisten Follow my blog with bloglovin

Ingen kommentarer: