lørdag 17. november 2018

500

Wow, innlegg nummer 500. Har jeg virkelig skrevet så lenge og så mye.
Så rart å runde 500, innlegg som har bestått av alt ifra glede, sorg, tristhet osv..
Kvalm på tredje dagen og ikke noe søvn i natt. Kjenner at jeg er sliten, men etter noen misslykka forsøk på å sove får jeg heller bare holde ut å heller ta tidlig kveld i dag.
De kjære vennene våres måtte returnere uten å få treffe oss. Bordet var ferdig dekket dagen før de skulle komme, mat og drikke var handlet inn. Gubben hadde vasket gulvene og den siste hybelkaninen var støvsugd opp. Synd at det ble sånn. Kjenner at jeg er lei meg siden det var jeg som ble syk. Føler alltid at det er noe. Det er ulempen med å være bipolar. Når enn er dårlig pga bipolaren så kan det vare noen uker + når enn har en del slike perioder i året + vanlig sykdom så kan det bli mye sykdom. Uff...tenke på noe positivt
Gleder meg til våren, da vil vi møtes igjen ❤️ Kan nesten ikke vente.
Men først skal vi ha en fin jul med mye kos og latter.
Krysser fingrene for en hvit jul, varm kakao med krem på toppen.
Julefilmer på tv og julekort som kommer og pryder den ene veggen vår.



Blogglisten Follow my blog with bloglovin

Ingen kommentarer: