onsdag 21. november 2018

Ny dag og nye muligheter :-)
Våknet med et brak på utsiden og etter å ha ligget å lyttet i sengen fant jeg ut at det var arbeidere på utsiden som var i gang med å fjerne byggegjerde og sikkert var i gang med å sette opp et skikkelig gjerde som skal stå der permanent. Jeg har ikke vært på utsiden å sett, men mye tyder på at de ikke har blitt ferdige i dag.
Kjente at jeg hadde behov for litt ekstra søvn i dag, men med det bråket på utsiden var det umulig å sove.
Koste meg nok litt for lenge i går med å dekorere lys, fyrstikkesker og tennbrikettbokser, det kjentes godt i armen i natt. Den verket ifra skulderen og ned til fingertuppen på langefingeren. Åh alt det skal være, så deilig det hadde vært om det fantes en vaskehall for mennesker, inn og ut som ny :-)

I går var det perfekt home selskap, men jeg fikk hyggelig besøk og kom meg ikke avsted. Ei lita prinsesse på 4 som koste seg her med dukkehuset mens meg og moren fikk pratet vel og lenge. Angrer ikke et sekund på at jeg kjøpte dukkehus og en del småting til å leke med. Ser at de små som kommer hit storkoser seg. Tømmer kassen med smålekene utover gulvet og fryder seg over små skatter som de finner.

3 timer igjen så er det forening. Gleder meg utrolig til å treffe de igjen. Så sjelden vi møtes, jeg er ikke i tvil om at vi har mye å fortelle hverandre.
❤️ En perfekt avslutning på dagen

Blogglisten Follow my blog with bloglovin

Ingen kommentarer: