onsdag 14. november 2018

Ønsker meg regn

Hadde planer om å komme meg tidlig i seng etter å ha vært i forening, men når jeg kom hjem ble jeg bare mer og mer kvalm.
Satt meg ut på terrassen i håp om at frisk luft ville hjelpe, men den gang ei.
Jeg har kastet opp og ber en stille bønn om at ingen naboer hørte meg.
Nå krysser jeg virkelig fingrene for kraftig regn asap.
Helt vindstille ute og lys i flere leiligheter..omg håper at de ikke var på terrassen.
Må nok være høfflig i morgen å sende melding til de jeg var i sammen med i kveld, tenker om jeg har smittet de eller de har smittet meg.
Men sånn ellers så har jeg det supert, hobbyrommet flyter og jeg har tusen planer.
På torsdag har jeg og gubben vært i sammen i 20 år. Dette må jo nesten markeres, litt shopping og middag ute på oss.
Fredag får vi besøk av et vennepar ifra østlandet, gleder meg til å se de igjen 🤗🤗🤗


Blogglisten Follow my blog with bloglovin

Ingen kommentarer: