torsdag 10. oktober 2019

Igrunnen veldig bra

Tårer og tunge tanker.
Nye sår og merker etter selvskading.
Jeg har kommet inn i en vond sirkel, og er usikker på hvordan og om jeg noen gang kommer meg ut av den deprimerte MEG.
Følelsen av å skuffe verdens beste mann gjør så utrolig vondt.
Han er trøtt og sliten av å være pårørende. Først i full jobb, så hente meg og senere returnere meg. Eller at han kommer her på besøk noen timer.
Det føles så utrolig dårlig av meg.
Hvor er hun som giftet seg i 2000 ?
Hun som gikk i ungdomsårene å gledet seg til å finne kjæreste, gifte seg.
Drømte om å lage middager, vaske rydde og være en god kone.
Hvor er hun blitt av ?

Jo det kan jeg fortelle .
Hun sitter på dps og krøller seg i sammen og gråter til den store gullmedaljen.
Aldri i livet om jeg hadde sett for meg livet mitt sånn.
I morgen skal jeg møte mamma. Håper av hele mitt hjerte at hun ikke ser såre på hånden eller merket på halsen.
Jeg har sett mamma lei seg med tårer i øynene en gang , og det er det jævligste jeg har sett.
Jeg ville holde rundt henne, tørke tårene og gjør henne lykkelig igjen.
Mine foreldre, gulle mitt, stedatter...de betyr alt for meg og jeg går igjennom ild for de.

Jeg har startet på uke 7 her nede. Dagene går sakte, men jeg må få gi de litt ros oppi det hele. Jeg får klemmer, når jeg har det tungt så kommer de inn på rommet og tar seg tid til å hjelpe deg/meg ut av tåreperioden.
Nattevakten e en festlig kar som sang et par setninger da han var inne litt tidligere.
Kontaktpersonen i kveld satt i en halvtime på en gammel hard trestol og bare lyttet til det jeg plagdes med.
Når nattevakten kikker på deg og spør om du trenger en klem....klarte å hulke et ja og tilførte plaster til armene.
Ååå eg kan jo ikke skrive hvor jeg er, men det er ei utrolig koselig dame her som alltid har en klem og to å komme med. Love IT ❤️
Hun kjekke ifra psyk,tjenesten kommer på møter og deler et par klemmer.
Enn blir jo satt ut av omtanken.
Overlegen som tar seg tid til å prøve å finne ut av stoffskifte, spennende. Håper på snarlig resultat 😍
Kjære helse Norge som jobber med med
Dere er unike. Sluttet nettopp 3 stykk på avdelingen. Savner de alle tre ❤️❤️❤️ Om to kvelder kommer nattevakten som reier opp senga mi, for sånn kan jeg jo ikke ligge. På et blunk så er dyne, pute og laken fikset 😁





Follow my blog with bloglovin

Ingen kommentarer: