tirsdag 8. oktober 2019

Rød rød rød hals


01.40 og jeg er våken. Burde ha sovet for lenge siden,men fant ikke sovemedisinen så alt ble litt forskjøvet. Hode er så fullt av tanker. Både gode og dårlige tanker. En tanke ble til en vond handling. Hvordan skal jeg forklare min røde hals. Dårlig samvittighet pga jeg lurte meg ut ifra behandlingsenteret for å sove og så sitte med tau rundt halsen.
Er jeg heldig så forsvinner merkene til imorgen og jeg kan reise ned med et smil og la meg bli utskreven på onsdag eller torsdag.
Ville så veldig gjerne hatt tak i noen piller i dag som kunne ha hjulpet meg, men fikk nei 😭
Kjære kjære kjære helse Norge kan dere ikke se at det faktisk er folk i Norge som lider og ikke orker mer. Hjelp oss...vær så snill å hjelp oss.
Se den elendigheten jeg lever i, se min mann som ikke har det godt med sin syke kone.
Hjelp oss..vi trenger hjelp.
Selvmord er egoistisk, men hvorfor skal jeg gå å lide for at andre skal ha det bra ?? ?
Hven er da egoister ? Jeg eller dere ?
All smerten jeg kunne ha vært foruten
😭😭😭😭😭😭😭


 Follow my blog with bloglovin

Ingen kommentarer: