torsdag 3. oktober 2019

Eg dør

Sakte sakte men sikkert forsvinner jeg. For mange kamper og tårer de siste årene.
Sperret inne på dps i snart 6 uker. Fortvilelse, frustrasjon.
Hode verker, nakken verker pga tankekaos. Lysten til å dunke hode i murveggen er der, men løser nok ikke så mye langsiktig.
Prøver å avlede tankene, men ender opp med kutt og oppskrapte armer.
Skulle ønske så alt for mye, men hadde blitt så utrolig glad viss humøret kom tilbake. Skulle brølt av glede viss alt overflødig vann i kroppen forsvant. Jeg blir stresset av å stadig få kommentarer ifra familie og venner om at jeg må gjør noe med vannet. WHAT ??? Ka ska eg gjør for å få det vekk ? Spise Lambi tørkerull og satse på at den er like flink som reklamen.

Blogglisten Follow my blog with bloglovin

Ingen kommentarer: