søndag 3. november 2019

Epikrisen

Å herregud , epikrisen ja.
Både gruer meg og gleder meg til den kommer.
Hva vil stå skrevet ?
Det var et skikkelig tøft innleggelse. Psyken har vært totalt på bunn og jeg så ikke utvei av elendigheten før siste uken.
Tenk at jeg satt i et møte som nesten varte i en time og husket ikke en ting etterpå.
Hva som ble sagt har jeg ikke peiling på. Jeg fikk en oppsummering dagen etterpå.
Kjente meg flau og fryktet at jeg hadde sagt noe fælt, stygt, uhøflig.

Men nå er jeg hjemme. Formen er bedre og jeg har klart å feire bursdagen til min kjære uten tull....eller det er ikke helt sant, det var fortvilelse og tårer på dagen, men det gikk heldigvis fort over .

Tenk at han kjørte meg over 3 mil så jeg skulle få kjøpe ferdig oppskåret frukt. Og laget middag til meg på kvelden. Det burde ha vært jeg som laget middag. Bursdagsmiddag 🤗
Etter middagen kom et vennepar innom med spekemat. Vi tok oss et glass vin og pratet i flere timer før de takket for seg.
Gubben gikk å la seg kort tid etterpå og jeg fant ut at jeg kunne skrive noen ord her før jeg selv rusler inn i snorkingen til gubben 🤭🤣😴😴



Follow my blog with bloglovin

Ingen kommentarer: