onsdag 20. november 2019

Strålende 😍

Det går så bra nå. Alt er en glede.
Rydder og vasker litt til besøket kommer på torsdag. Mange damer som kommer å skal dekorere lys.
Fytti eg glede meg 😁😁😁😁 tror vi blir ca 10 stykker rundt spisebordet. Det gledes 🎉
Alle kjenner hverandre så latteren og drøset kommer til å gå for fullt. Jeg begynte litt i dag å rydde,  vaske og kaste rot. Bare for å slippe å gjør alt på torsdag. Greit å dele litt opp. I morgen er det ut å kjøpe blomster, brus og kjeks 😋 må kjøpe en blomst til mamma som er syk. Selv har jeg vært litt pjusk i dag, men håper at det er borte til torsdag. Vil ikke avlyse noe som så mange har gledet seg til. Jeg skal ta noen bilder å legge ut i helgen. Legger ikke ut ansikter, men dere skal få se lys og hvor fine de blir. Gleder meg veldig selv til å se hva de får til. De skal få lov til å gå løs på hobbyrommet å bruke akkurat det de vil 😁 spent på hva de tenker om at jeg har pyntet litt til jul. Jeg klarte ikke å la vær 🎅🏻🤶🏻🎅🏻🤶🏻


Blogglisten Follow my blog with bloglovin

Ingen kommentarer: